Vardagsbilder

Jag har nu fotograferat vardagsbilderna och är ganska nöjd!
Här är tre av mina favoritbilder.
Jag sitter i mitt rum i Jursla och skriver ett brev till min brevvän Ebba som jag aldrig har träffat.
En lugn kväll hemma med fin musik som spelas och känslan att man bara kan tar det lugnt.
En sen kväll ute i Jursla då Carolina och jag är ute på en promenad, Carolina Jangsved på bild.
En kväll precis som alla andra med långa promenader som innehåller många skratt, funderingar, tonårsbekymmer och så mycket mer.
Promenad mot stan för att handla godsaker för att sätta oss i vasaparken och äta jordgubbar!
Caroline Frang, Linn Mildén och Miriame Plante på bild.

Jag valde dom här tre bilderna för jag tyckte de var stor kontrast till varandra.
Det är från mitt lugna jag, när jag sitter i mitt rum och skriver brev till en vän till nattpromenader och skratt på stan med vänner.
Och mest av allt gillar jag Miriams léende på den sista bilden, den visar verkligen lycka och känns så äkta.
Precis den känslan som man alltid vill leva med.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Som du skriver, finns det starka kontraster mellan bilderna. Det visar alla våra sidor vi har i livet. Jag tycker att de uttrycker en ungdoms liv väldigt bra. Jag tycker om den första bilden mest! Hur datorskärmen lyser upp bilden du ritar, och känslan den ger!

Bra jobbat Linda!

2012-05-09 @ 08:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0