Egna fotoprojekt. "Förvirrad och ensam tonåring i skogen."

Nu är jag klar med mitt egna fotoprojekt.
Min tanke från första början var att ta ganska "grova" och mörka bilder, och det är så dom blev också!
Jag har mest fotograferat i skogen, det är endast en bild som jag fotograferade inne då jag skapade ett litet "hemmastudio" ställe.

Under hela arbetet hade jag i tänken "förvirrad och ensam tonåring i skogen."
Alltså att man kan känna sig ensam och väldigt förvirrad, som om man virrar bort sig i det svarta, att man kan känna sig ensam ibland.
Men att man aldrig är själv.
Man har alltid sig själv med sig.

Så med den sista bilden menar jag att man aldrig är själv, man har sig själv och det symboliserar spegelbilden i vattnet som man kan se.
Och jag tänkte också på att man på vissa bilder skulle ha ögonkontakt med kameran så att bilderna blev intressanta.
När man ser in i ögonen som man gör på vissa bilder känns det så nära på något vis.

Men här är bilderna jag fick ihop, och jag är jättenöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0