Mästerfotografens hemligheter.


Har tittat på mästergrafens hemligheter och tyckte det var ett mycket bra och givande program!
Blev mycket inspirerad av att ut och fotografera ut nya synvinklar som man aldrig har provat.
Som t.ex när de tog "flug perspektiv", verkade superroligt!

Något jag också tänkte på var när de gick omkring bland folk och frågade om de fick fotografera dem.
Det är något jag skulle vilja göra, fotografera folk på stan i vardagssaker. När de inte gör till sig liksom.
Fotografera livet på riktigt, men det är någonting jag inte alls ofta gör, och om jag gör det så är det bara vänner.
Så filmen fick mig att inse att man måste våga lite också för att bli en bra fotograf och för att få till de bilder man vill ha. Och att det krävs många dåliga bilder för att få till den där perfekta.

Superbra video! adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0