Föredrag.

Idag på fotolektionen kom det två killar och pratade om deras företag angående hur de har gått tillväga och hur de står idag.
De pratade ungefär en timma och vi fick ställa frågor och liknande.
Jag tyckte det var mycket intressant, hur de berättade om hur de blev ett företag, hur de kom på namnet, hur de tar betalt osv.
Jag är själv intresserad av att starta ett eget företag i framtiden inom foto.
Så efter detta funderar jag väldigt mycket över hur jag egentligen ska göra, det är så stort ansvar.
Man måste komma på namn, ta kontakt med folk och så kostar det en del att starta ett eget företag.
Men mest av allt fick de mig att inse att det faktiskt går.
Man kan starta ett eget företag och lyckas, om man bara vill och käpar för det så går det faktiskt.
Så ett mycket givande föredrag, det fick mig att fundera över framtiden på ett posetivt sätt.
Deras bilder var också väldigt inspirerande och fina, som vi fick titta på från deras hemsida.
KLICKA HÄR för att komma till håkans hemsida!

Kommentarer
Postat av: Björn Kjörck

Ja, det var en inspirerande föreläsning. Det viktigaste kanske var att man måste ha några bra idéer annars spelar det ingen roll hur mycket man jobbar eller vilken utrustning man har.



/Björn

2012-01-22 @ 16:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0